Naar de top van de pagina
Gemeente staden

Interne ondersteuning

De sector Interne Ondersteuning bevat de dienstverlening op vlak van ICT, personeel & HRM, informatiebeheer, onthaal en centrale aankoopdienst.

  • Onthaal: staat dagelijks in voor de eerstelijnsinformatie die u ontvangt. Men verwijst er u onmiddellijk naar de juiste dienstverlener door en dit door het verlenen van correcte informatie. 
  • Informatiebeheer ondersteunt de sectoren en staat in voor het algemeen secretariaat, de postregistratie en coördinatie van de voorbereidingen voor de zittingen van het college van burgemeester en schepenen en de gemeenteraad. Zij staan eveneens in voor de briefwisseling en postregistratie, beheren de gemeentelijke archiefbestanden.
  • ICT staat in voor praktische problemen op vlak van informatie en voor het beheer van het computernetwerk voor de verschillende sectoren.
  • Personeel & HRM: volgt het personeels- en opleidingsbeleid op en staat in voor alle aangelegenheden die betrekking hebben op de tewerkstelling van het personeel.
  • Centrale aankoopdienst.
foto ACDC

Openingsuren & contact

adres
Ieperstraat 1098840 Staden
Tel. tel.
051 70 82 05
Fax fax
051 70 42 86
e-mail

Deel deze pagina