Ongeplande werken en storingen
De Watergroep doet al het mogelijke om de watervoorziening op elk moment van de dag te garanderen. Toch kunnen er soms onverwachte storingen opduiken, waardoor de waterlevering tijdelijk onderbroken kan zijn. Dan is het belangrijk om klanten zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. De Watergroep start binnenkort met een proefproject waarbij jij een sms of e-mail krijgt bij ongeplande werken en storingen.
Sms of e-mail
Heeft De Watergroep een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer van jou in haar databank (via de klantenzone van De Watergroep)? Dan word je vanaf eind april automatisch op de hoogte gebracht bij een ongeplande waterstoring. Krijg jij tussen eind april en eind juni een sms- of e-mailbericht? Dan ontvang je aan het begin van de zomerperiode ook een korte online tevredenheidsbevraging over deze meldingen.
Online info
De meest recente informatie over waterstoringen en -werken van De Watergroep is ook steeds terug te vinden op www.dewatergroep.be/storing. Je kan eveneens terecht op het centraal telefoonnummer 02 238 96 99.