Meedoen aan overheidsopdrachten

Deze informatie is niet meer actueel!

Info

Als gemeente beroepen we ons vaak op externe firma's voor tal van zaken, denk hierbij aan tuinaannemers, elektrozaken, elektriciens, loodgieters, schilders, dakenwerkers, traiteurs, schoonmaakfirma's, etc.

Waarschijnlijk heb je jou al afgevraagd of jij als private ondernemer hier ook een graantje zou van kunnen meepikken, maar hoe?

Vaak weet je niet eens hoe je er moet aan beginnen, of zie je bij wat opzoekwerk door het bos de bomen niet meer, of raak je afgeschrikt door de ambtelijke taal dat doet vermoeden dat er enorme en complexe procedures bij komen kijken…

Daarom organiseert onze gemeente op 31 mei 2021, om 18u45, een infosessie van een uur, met mogelijkheid tot vraagstelling achteraf, over hoe ook jij hier kan aan deelnemen!

Onze eigen deskundige overheidsopdrachten zal in een korte infosessie, in begrijpelijke taal, aan jou uitleggen hoe onze gemeente omgaat met zowel de grote aanbestedingen als de kleine bestellingen.

In deze sessie lichten we onder andere toe hoe we als gemeente te werk gaan om te beslissen welke opdracht er naar welke ondernemer gaat. Zo weet jij voortaan waar je moet op letten bij het indienen van jouw kandidatuur.

Gezien de Coronamaatregelen zal deze infosessie digitaal plaatsvinden.
Interesse? Schrijf je nu in via onderstaand webformulier en vergroot jouw kansen om een overheidsopdracht binnen te halen. De vrijdag voordien zal je een Microsoft Teams-link ontvangen om deel te nemen aan de sessie.

Heb je geen Microsoft Teams op jouw computer? Geen probleem, je kan ook gewoon deelnemen aan de sessie via jouw webbrowser.

Wanneer

  • maandag 31 mei 2021
    van 18.45 u tot 20.30 u

Prijs

Gratis

Waar

naam
Digitale infosessie via Teams
adres
Ieperstraat 1098840 Staden
Alle activiteiten